Dentimplant – Dental İmplantlar ve Cerrahi Cihazlar

Dentimplant Geleneksel İtalya ve Oxy Implant Fabrika Gezisi

Dentimplant olarak artık klasikleşmiş İtalya gezilerimize geçtiğimiz günlerde bir yenisini daha ekledik.

İSTANBUL’DAN UÇUŞ

Gezimiz ilk olarak İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda başladı. Misafirlerimizi havalimanında karşılayıp doğruca soluğu Milan uçağında aldık.

MİLAN

Yolculuk sonrası yemek ve dinlenmenin ardından Dentimplant’ın İtalya serüveni gerçekten başladı. Gezimizin ilk günü Milan’da başladı. Artık geriye Milan sokaklarını karış karış gezmek, moda, mimari ve birçok alanda bu şehrin ruhunu içimize çekmek kalmıştı. Şehrin merkezinde geçen birkaç saatin ve olmazsa olmaz şehrin ünlü mimari güzelliklerinde çekilen bir sürü muhteşem fotoğrafın ardından bir sonraki durağımız için yola çıktık.

OXY İMPLANT FABRİKASI

Dentimplant olarak İtalya gezilerimizde partnerimiz Oxy İmplant da her zaman olduğu gibi bizi yalnız bırakmadı. Como Gölü’nün kıyısında muhteşem manzaraları sunan ve son teknoloji ile donatılmış implant fabrikasının kapılarını misafirlerimiz için açtı. Oldukça verimli geçen bu gezi için Oxy İmplant’a çok teşekkür ederiz.

VENEDİK

Ertesi gün sabah saatlerinde Lecco’daki otelden hareket eden kafilemizle birlikte aşk ve romantizm şehri Venedik’e doğru hareket ettik. Misafirlerimiz Venedik’te muhteşem bir gün geçirdiler.

İSVİÇRE SINIRINA YOLCULUK

Otele dönüp yemek, dinlenme, keyifli sohbetler derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Ve ertesi sabah doğa manzaralarıyla dolu, muhteşem bir seyahat daha başlamıştı. Hedef İsviçre sınırındaki, Livigno şehriydi. Doğası, eşsiz Alp Dağları manzarası ve kayak cenneti olan şehir, bizleri tadına doyulmaz manzaralarıyla ruhumuzu okşayan bir uzun bir dağ yolunun ardından karşıladı. Misafirlerimiz muhteşem dağ havası eşliğinde adeta masallardan fırlamış gibi duran bu şehrin tadını çıkarttı.

MUHTEŞEM DOĞANIN İÇİNDE SIMSICAK BİR MOLA

Yolculuğun bir sonraki durağı, İtalya’nın en ünlü termal otellerinden olan Grand Bagni Nuovi oldu. Misafirlerimiz harika dağ havasının ardından sıcacık bir mola verdiler.

EVE DÖNÜŞ

Ve her güzel şey gibi maalesef bu yıl düzenlediğimiz İtalya gezimiz de Ristorante Pizzeria Cima Piazzi yenilen güzel bir akşam yemeğinden sonra sona erdi. Sevgili misafirlerimize bizi bu muhteşem seyahatte yalnız bırakmadıkları için teşekkür ederiz. Bir sonraki İtalya gezimizde görüşmek üzere….